call-us instagram facebook youtube whatsapp-call

לתיאום שיחת טלפון עם נציג השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    image

    השיטה המצליחה שלנו

    אם אתם מעוניינים לבצע שינוי בחייכם, בוודאי נחשפתם לאינספור שיטות וטכניקות, שלא פעם כשלו. "נוטרילנד" מבוססת על שיטה ייחודית של 3 שלבים פשוטים שישנו לכם את החיים. לשיטה קוראים "שיטת AIM" שאותה פיתחו שרון וגיא ארגמן. לפני שהשיטה יצאה לאוויר העולם, היא נוסתה בהצלחה רבה ואת התוצאות שהצלחנו להשיג בקרב מאות הלקוחות שלנו, תוכלו לראות באתר. מאחר ואנו דוגלים בשקיפות רבה, נשמח לחלוק עמכם, מה כוללת השיטה שלנו:

    1. שלב ראשון – ניתוח ואפיון מטרות אישיות (A) – בשביל להצליח בכל דבר בחיים, צריך לבנות יסודות חזקים ויצבים. בנוטרילנד תהליך האפיון הוא אבן היסוד של השיטה שלנו, לכן כל לקוח שלנו יעבור תהליך מוקפד בשיטת AIM של נוטרילנד שכוללת תיאום ציפיות, אפיון מטרות אישיות וניתוח מעמיק של אורח החיים אישי. ככל שיהיה לנו יותר מידע עליכם, ככה נוכל לקחת אתכם לעבר החיים הבריאים שתמיד חלמתם, בדרך הטובה ביותר עבורכם.
    2. שלב שני – אנשי מקצוע שישנו לכם את החיים (I) – סיימנו להגדיר מטרות ולנתח את אורח החיים שלכם, מעולה! בשלב הזה אנחנו מצמידים לכם את אנשי המקצוע הכי טובים בארץ בתחום התזונה. כל אנשי המקצוע אצלנו הם דיאטנים קליניים שלמדו תואר במדעי התזונה, סיימו סטאז' בבתי חולים ובמרפאות חוץ ועברו בהצלחה את המבחן הסמכה הרשמי של משרד הבריאות, לעסוק במקצוע הדיאטן. כל הלקוחות שלנו נפגשים באופן אישי בשיחת וידאו אונליין עם הדיאטן האישי שלהם, שיבנה להם תפריט תזונה ייחודי בהתאמה אישית אך ורק עבורם והתפריט שנבנה יהיה זמין באפליקציה שלנו לצפייה מכל מקום. הדיאטן האישי ילווה אתכם יד ביד אחת לחודש לאורך כל התהליך עד להשגת 100% מהמטרות שהוגדרו בתוכנית עבודה.
    3. שלב שלישי – שיטה ייחודית שתשמור לכם על התוצאות לכל החיים (M) – בשלב זה אנחנו מתחברים אליכם בוואצאפ באופן אוטומטי וחושפים אתכם לשיטה הייחודית שפיתחנו! ריכזנו את כל הסיטואציות שנתקלתם בהם בתהליכי דיאטה שנכשלו בעבר וחילקנו אותם לכותרות שבועיות. בכל שבוע אתם הולכים להיחשף לעולם תוכן של משימות, כלים וטיפים סופר שווים, לדוגמא: "שבוע המסעדות", "שבוע מטבח", "שבוע האירועים והחתונות", "שבוע המשפחה" ועוד! את התוכן תקבלו מידי יום ראשון עד חמישי וגם במוצ"ש. כמובן שזה לא הכל, כי גם דאגנו לכם למוקד של צוות דיאטנים של נוטרילנד, שיהיה איתכם בקשר לאורך כל הדרך ותוכלו להתייעץ ולהתכתב איתם באופן אישי בכל שעות הפעילות, בכל נושא וללא הגבלה.
    4. בונוס אימוני החיטוב של נוטרילנד – לאורך כל הדרך חברי קהילת נוטרילנד הולכים להתחטב ביחד עם שרון וגיא ארגמן, דרך סדרת האימונים הייחודיים שפיתחנו וצילמנו אך ורק בשבילכם, לכל שבוע בתהליך! כל אימון הוא עד 15 דקות בלבד, ניתן לבצע אותו בכל מקום, רק על בסיס משקל גוף וללא צורך בציוד. חדשים בעולם הכושר? אל דאגה, סרטוני האימון מחולקים ל-2 רמות קושי של מתחילים ומתקדמים, על מנת שכולכם תוכלו ליהנות מהם.

    לתיאום שיחת טלפון עם נציג השאירו פרטים

      image

      עוד בנושא

      מדיניות הפרטיות ותנאי-השימוש באתר

      הגעת לעמוד מדיניות הפרטיות ותנאי-השימוש באתר האינטרנט של חברת נוטרילנד (להלן: "האתר"). האתר הוקם ומנוהל בידי...

      המשך קריאה >
      הצהרת נגישות

      הצהרת נגישות חברת נוטרילנד בע"מ, ח.פ 516720133 (להלן: "החברה") עושה כל מאמץ לספק למשתמשיה נגישות לפלטפורמות...

      המשך קריאה >
      Skip to content